H Wind απαντά στη συγκριτική διαφήμιση της Vodafone

Η Wind Hellas έβγαλε χθες βράδυ «στον αέρα» τηλεοπτικό σποτ με το οποίο απαντά στους ισχυρισμούς της Vodafone, που έλεγαν ότι η δική της καρτοκινητή προσφέρει περισσότερα από των ανταγωνιστών της. Στο σποτ, το οποίο δημιούργησε η Cream, τονίζεται ότι η Vodafone αγνοεί σημαντικές προσφορές της πρώτης, οι οποίες καταρρίπτουν τους ισχυρισμούς της. Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι δεν παρουσιάζεται η Wind Καρτοκινητή, στην οποία ο συνδρομητής δίνει το ίδιο ποσό με αυτόν της Vodafone (10 ευρώ), ωστόσο παίρνει και επιπλέον διπλάσιο χρόνο ομιλίας για κλήσεις προς τα άλλα δίκτυα. Ανάλογη απάντηση θα πρέπει να αναμένεται και από την Cosmote.

Σύμφωνα με πληροφορίες, Cosmote και Wind Hellas αναμένεται να προσφύγουν άμεσα στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, ζητώντας είτε τροποποίηση, είτε παύση προβολής της διαφήμισης της Vodafone, με το αιτιολογικό ότι είναι παραπλανητική, αφού όπως υποστηρίζουν, γίνεται επιλεκτική αναφορά στα χαρακτηριστικά των ανταγωνιστικών προϊόντων.

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να αναμένεται νέος γύρος προσφορών και σχετικών διαφημιστικών, κυρίως για την καρτοκινητή. Στελέχη της αγοράς τονίζουν στο Daily Fax ότι ο πόλεμος των προσφορών αναμένεται να συνεχιστεί και θα συμπιέσει ακόμα περισσότερο τα κέρδη. Σύμφωνα με τα στοιχεία τους, ο «πόλεμος» στην καρτοκινητή που ξέσπασε στις αρχές του 2009, είχε επιφέρει απώλειες 180 εκατ. ευρώ στις εταιρείες.

Δημοσίευση σχολίου

Απορίες και σχόλια δεκτά.
**Παρακαλώ μην γράφετε με greeklish και κεφαλαία .Είναι ενοχλητικό για τους άλλους χρήστες !!**

Νεότερη Παλαιότερη