Dead Space 2

Ταξιδεύοντας, λοιπόν, στην Κολωνία, πριν καν το επίσημο άνοιγμα των θυρών της gamescom στο εκθεσιακό κέντρο koelnmesse, η ΕΑ φρόντισε να μας κεντρίσει για τα καλά το ενδιαφέρον, στο EA Experience event της, το οποίο έλαβε μέρος πριν από το αντίστοιχο της Sony, και μετά το Play Day της Microsoft. Και τα τρία τους, σε ανεξάρτητους από την έκθεση χώρους, με των Sony και ΕΑ να εντοπίζονται το ένα απέναντι από το άλλο, κάνοντας μία χάρη στα πόδια μας, και ως συνέπεια ευκολότερη τη ζωή μας.
Στην έκθεση Τύπου της Electronic Arts, το πρόγραμμα περιελάμβανε παρουσίαση μίας πλειάδας τίτλων, μέσα στους οποίους εντοπιζόταν και το αναμενόμενο όσο λίγα, Dead Space 2. Εκεί συναντήσαμε για πρώτη φορά τον, ελληνικής καταγωγής, Steve Papoutsis, Executive Producer του παιχνιδιού, και κύριο στέλεχος της Visceral Games.
Δυνατά χειροκροτήματα, σφυρίγματα και αλαλαγμοί σηματοδότησαν την είσοδο του στη σκηνή, και λίγα δευτερόλεπτα αργότερα ήρθε να του κάνει παρέα ένας Producer, ο οποίος ήλεγχε και τον Isaac στην τεσσάρων λεπτών παρουσίαση του νέου gameplay demo, που η ομάδα ανάπτυξης είχε ετοιμάσει για τον Τύπο στη gamescom. Μιας και video του προαναφερθέντος gameplay demo θα βρείτε στο παρόν άρθρο, μία λεπτομερής περιγραφή του τι θα δείτε κρίνεται περιττή. Ας περιοριστούμε στα βασικά λοιπόν.
Όπως γνωρίζαμε ήδη, ο Isaac θα χρειαστεί να έρθει για ακόμα μία φορά σε επαφή με τους χειρότερους φόβους του, τρία χρόνια μετά τα γεγονότα στο USG Ishimura, στην προσπάθειά του να αποτρέψει τα σχέδια της γήινης κυβέρνησης που στόχο έχουν την αναγέννηση του Marker. Σε αυτό το κομμάτι του παιχνιδιού -το οποίο, όπως μάθαμε την επόμενη ημέρα, εντοπίζεται κάπου στα μέσα του παιχνιδιού- ο Isaac βρίσκεται μακριά από τους δρόμους της πόλης, ψηλά στο σταθμό ηλιακής ενέργειας της Sprawl, με κύριο objective την επιστροφή της ροής ρεύματος στο έδαφος.
Σε κατάσταση μηδενικής βαρύτητας και με το μικρόφωνο της κάμερας μας να δυσκολεύεται να καταγράψει τη εύρος του μπάσου και των ambient ήχων που το μεγαλείο του sound design του Dead Space 2 παρέχει, βλέπουμε τον Isaac να αξιοποιεί τις νέες προωθητικές μπότες και το αισθητά μεγαλύτερο δοχείο οξυγόνου της στολής του, κάτι που όπως αποδεικνύεται θα χρειαστεί, αφού οι κλειστοφοβικοί διάδρομοι του πρώτου παιχνιδιού, πλέον, δεν είναι ο μοναδικός χώρος δράσης. Πολλές θα είναι οι “εξορμήσεις” σε εξωτερικά, ευρύχωρα περιβάλλοντα, και όπως μας ενημέρωσαν, αυτός ήταν και ο λόγος που πλέον το σύστημα χειρισμού επιτρέπει πλήρη έλεγχο σε χώρους μηδενικής ή περιορισμένης βαρύτητας.
Με τους τρεις άξονες ενεργοποιημένους και την ακτίνα ενέργειας σε λειτουργία, θα πρέπει να βιαστούμε, επισπεύδοντας την επιστροφή μας στην επιφάνεια. Τι καλύτερο, λοιπόν, από ένα “halo jump”, όπως το αποκάλεσε ο αγαπητός Steve, με διάφορα εμπόδια, από μηχανικά τμήματα μέχρι κτήρια ολόκληρα, να δοκιμάζουν τα αντανακλαστικά μας;
Δεν μπορούσαμε να μη φέρουμε στο μυαλό μας ένα παρόμοιο σκηνικό από το WET, όπου η Ruby κάνει “ελεύθερη πτώση” από ένα αεροσκάφος. Φτάνοντας -σχετικά- σώοι στο έδαφος, οδηγούμαστε και στο τέλος της on-stage παρουσίασης του Dead Space 2, με την αίθουσα να ξεσπά σε χειροκροτήματα. Περισσότερα έμενε να δούμε στη VIP area της EA την επόμενη ημέρα στο booth του παιχνιδιού, που αποδείχθηκε ένα από τα πιο πολυσύχναστα. Το ίδιο gameplay demo μας περίμενε -κάτι το λογικό, μιας και μόνο ένα συγκεκριμένο κομμάτι του Τύπου είχε πρόσβαση στο keynote της EA-, με τη διαφορά ότι στο τέλος της παρουσίασης είχαμε την ευκαιρία να αδράξουμε το DualShock 3, και να δοκιμάσουμε για πρώτη φορά ένα εξίσου εντυπωσιακό demo, που πρόβαλλε τις νέες ικανότητες τόσο του Isaac, όσο και του εξοπλισμού του.
http://www.gameover.gr/

Δημοσίευση σχολίου

Απορίες και σχόλια δεκτά.
**Παρακαλώ μην γράφετε με greeklish και κεφαλαία .Είναι ενοχλητικό για τους άλλους χρήστες !!**

Νεότερη Παλαιότερη

Popular Items