Αλεξίου Χάρις - Το Παγνίδι Της Αγάπης (Επανέκδοση)



Αλεξίου Χάρις - Το Παγνίδι Της Αγάπης (Επανέκδοση)


Καλλιτέχνης: Χάρις Αλεξίου
Τίτλος: Το Παγνίδι Της Αγάπης
Έτος κυκλοφορίας: 2011 (Επανέκδοση)
Είδος έκδοσης: CD
Αριθμός κομματιών: 13
Είδος αρχείων: mp3
Ποιότητα αρχείων: 320Kbps
Μεγεθος: 107.94Mb
Συνοδευτικά: Full Covers
Κατηγορία: Έντεχνο
 
1. ΔΩΣ ΜΟΥ ΜΙΑ ΜΕΡΑ
2. ΡΟΜΑΝΤΖΟ
3. ΧΕΙΜΩΝΑΣ
4. ΕΝΑΣ ΦΑΝΤΑΡΟΣ Σ ΕΝΑ ΤΡΕΝΟ
5. ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΞΕΝΟΙ
6. Η ΡΑΠΤΟΜΗΧΑΝΗ
7. ΜΗΤΕΡΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΑΛΙΑ
8. ΟΝΕΙΡΑ ΑΓΟΡΙΑ ΜΟΥ
9. ΡΕΜΠΕΤΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ
10. ΕΛΑ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΑΠΟΨΕ
11. Η ΠΑΛΙΑ ΑΓΟΡΑ
12. ΧΑΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ
13. ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ (ΟΡΓΑΝΙΚΟ)

Άμα θες να βοηθήσεις το pestamisa να ανεβάσει περισσότερα άρθρα και υλικό κάνε κλικ στην διαφήμηση και βοήθησε μας να αποκτήσουμε ένα επίσημο domain εντελώς δωρεάν!
Ευχαριστούμε προκαταβολικά για τον χρόνο σου! :)






MultiUpload


Rapidshare
100%


Megaupload
100%


Depositfiles
100%


Zshare
100%


Uploading.com


Δημοσίευση σχολίου

Απορίες και σχόλια δεκτά.
**Παρακαλώ μην γράφετε με greeklish και κεφαλαία .Είναι ενοχλητικό για τους άλλους χρήστες !!**

Νεότερη Παλαιότερη

Popular Items