Με τη νέα Unreal Engine 4 η εταιρεία Epic κάνει μια επίδειξη των
τελευταίων επιτευγμάτων που έχουν συντελεστεί στα 3D γραφικά για games.
Mέσω του GPU computing η νέα engine μπορεί να υπολογίσει ταυτόχρονα πάνω από ένα εκατομμύριο στοιχειώδη σωματίδια. Μια επίδειξη αυτής τής τεχνικής έγινε μέσω ενός demo, το οποίο υπολογίζει σκιάσεις και φωτισμούς.
Το demo έγινε rendered σε μια GeForce GTX 680, ωστόσο, αυτό αναπτύχθηκε αρχικά για μια GeForce GTX 580.
Προς το παρόν υπάρχουν μόνο demos με την Unreal Engine 4 και κανένα παιχνίδι που να εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες της.
Mέσω του GPU computing η νέα engine μπορεί να υπολογίσει ταυτόχρονα πάνω από ένα εκατομμύριο στοιχειώδη σωματίδια. Μια επίδειξη αυτής τής τεχνικής έγινε μέσω ενός demo, το οποίο υπολογίζει σκιάσεις και φωτισμούς.
Το demo έγινε rendered σε μια GeForce GTX 680, ωστόσο, αυτό αναπτύχθηκε αρχικά για μια GeForce GTX 580.
Προς το παρόν υπάρχουν μόνο demos με την Unreal Engine 4 και κανένα παιχνίδι που να εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες της.