Η αλήθεια είναι πως κάθε open-world
παιχνίδι που εμφανίζεται μετά από ένα χρονικό σημείο, κυκλοφορεί με ένα
μεγάλο βάρος στην πλάτη του. Το βάρος αυτό είναι η αναπόφευκτη σύγκριση
με το "φάντασμα" της σειράς Grand Theft Auto, που στοιχειώνει κάθε νέα
δημιουργία. Φυσικά όμως, συχνά κάνουν την εμφάνισή τους παιχνίδια που
δανείζονται αρκετά στοιχεία όχι για να δώσουν μια πανομοιότυπη εμπειρία,
αλλά για να χτίσουν πάνω σε αυτά τη δική τους προσωπικότητα. Μια τέτοια
περίπτωση είναι και το Sleeping Dogs, ή όπως ήταν μέχρι πρότινος
γνωστό, True Crime: Hong Kong. Το νεότερο μέλος της σειράς True Crime
θανατώθηκε άδοξα από την Activision κατά την ανάπτυξή του (καλά
καταλάβατε, δεν είχε εξασφαλισμένη εμπορική επιτυχία), αλλά οι βάσεις
είχαν ήδη μπει.
Η Square Enix δεν έκατσε με σταυρωμένα
χέρια και έδωσε στην United Front Games ό,τι χρειαζόταν ώστε το
αστυνομικό της δράμα να βρει το δρόμο του στα καταστήματα. Έτσι λοιπόν, η
φετινή gaming σεζόν ξεκινά δυναμικά με το Sleeping Dogs, ένα παιχνίδι
που, παρά τα παραπατήματά του, καταφέρνει να δώσει μια αξιοπρεπέστατη
και διασκεδαστική εμπειρία όσο λίγες.
Αίμα, τιμή, Sun On Yee – Το σενάριο
Δεν είναι όμως όλα τόσο εύκολα, καθώς πρέπει να αποκρύψει την πραγματική του ταυτότητα, να ισορροπήσει ανάμεσα σε δυο προσωπικότητες, αυτή του αστυνομικού και αυτή του εγκληματία, αλλά και να ξεφύγει από τα προσωπικά του προβλήματα/ απωθημένα και το παρελθόν του με τον χώρο αυτό.
Μια μικρή ένστασή μας θα είχε να κάνει με το γεγονός πως ενώ η κλιμάκωση είναι ικανοποιητική και «χτίζει ένταση», οι δημιουργοί δεν πήραν κάποιο ρίσκο και παρέδωσαν εν τέλει εκ του ασφαλούς ένα μάλλον προβλέψιμο σενάριο, χάνοντας μια μεγάλη ευκαιρία να δώσουν μια ιστορία που θα αγγίξει συναισθηματικά τους παίκτες. Ακόμα, η παρουσίαση της υποδομής και των προσωπικοτήτων πίσω από την οργάνωση είναι κατώτερη των προσδοκιών και δείχνει μια οργάνωση πολύ πιο ευάλωτη από ό,τι το παιχνίδι θέλει να πιστεύουμε.
Neon φώτα σε σκοτεινά σοκάκια
Στο περιβάλλον αυτό στεγάζεται ένας επικίνδυνος υπόκοσμος ναρκωτικών, πορνείας, εξαναγκασμού και συμμοριών, ένα μοτίβο που κάνει την εμφάνισή του συνεχώς στο παιχνίδι. Τα περιβάλλοντα όμως δεν είναι συνεχώς μονότονα, αφού θα επισκεφθούμε και περιοχές που ξεφεύγουν ελαφρώς από τα αστικά πρότυπα, όπως λιμάνια, μικρά νησάκια, ναούς και λόφους στην εξοχή. Ακόμα, εκτός από την κεντρική ιστορία, η πόλη προσφέρει αρκετά πράγματα με τα οποία μπορεί να ασχοληθεί ο παίκτης, όπως αγώνες ταχύτητας, side missions και collectibles, τζόγο, καραόκε (με πολλά γνωστά και αγαπημένα τραγούδια να κάνουν την εμφάνισή τους), παράνομα τουρνουά πάλης και άλλα με τα οποία αν ασχοληθεί ο παίκτης, ξεπερνάει εύκολα τις 25 ώρες παιχνιδιού...[more]